HANDELSBETINGELSER FOR NORDIC NOTEBOOK
Betaling
Nordic Notebook modtager betaling med Visa, Mastercard, American Express og MobilePay.
Alle beløb er i danske kroner og inkl. moms.
Nordic Notebook bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Nordic Notebook leverer på alle hverdage. Leveringstiden er 2-3 dage.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Nordic Notebook vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Eksempel som almindeligt B brev med Postnord.
Ved returnering, rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Nordic Notebook
Malmmosevej 9A
DK- 2840 Holte
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Undtaget er produkter der er personligt tilpassede, fx præg, tryk og andre individualiserede tilpasninger.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger afholdes af køber.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet.
Meddelelsen skal gives pr. mail til info@nordicnotebook.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur.
FORTRYDELSESFORMULAR
Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende.
Til:
Nordic Notebook
Malmmosevej 9A
DK-2840 Holte
E-mail: info@nordicnotebook.dk
– Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med
min købsaftale om følgende varer (venligst skriv varenavn):
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
– Bestilt den ______________________________________________________
– Bestilt af (navn) ______________________________________________________
– Bestillers adresse ______________________________________________________
– Bestillers underskrift ______________________________________________________
Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk
Med venlig hilsen
Nordic Notebook